Follow us please..

Thursday, January 20, 2011

18SX! SI TUA YANG GATAL

Walaupun usia sudah meningkat, perangai dan nafsu tidak seperti umur. Seperti post sebelum ini XO pernah berkongsi kepada pembaca-pembaca semua tentang LELAKI SEMUA SAMA . Tetapi kali ini tentang si tua yang gatal. Mari kita saksikan kegatalan si tua yang tidak sedar diri.






Waaaaahhhhhh tangan dan mata si tua ini. Seperti mata dan tangan orang muda. Mudah-mudahan apabila umur XO sudah meningkat, jangan lah perangai seperti si tua ini. Wahai orang tua, bawa-bawalah bertaubat ya.

Sumber : borakkosong

2 comments:

Sendra said...

hahaha..masalah dalam gambar ni satu je semuanya,kenapa perempuan semua tu buat muka steady je semua??macam takde terkejut atau menepis atau apa pun??haha..

p/s:pangkah bulat tu diibaratkan macamana eh?

Pangkah Bulat said...

berkata
hahaha nk tau knp perempuan tu steady? sbb die rela. maybe sbb dah xde org muda nk pgg die punye, so org tua pn jadilah

p/s: xberapa phm soalannye. sori. pangkah bulat tu nama blog.nick namenye XO. (adakah XO menjwb soalan) :-)