Follow us please..

Tuesday, January 11, 2011

KASUT APAKAH INI?

Zaman sekarang ini orang sanggup buat apa sahaja demi glamour dan kelihatan cantik. Sampai ke kasut pun direka menjadi bentuk-bentuk yang unik. Apabila XO melihat gambar kasut-kasut ini, XO tidak dapat membayangkan siapa yang bakal memakainya. XO tidak boleh mengkritik rekaan kasut ini. Mungkin kepada pereka-pereka fesyen sahaja yang mampu menilai rekaan kasut ini. mari kita saksikan. 














Waaaaaahhhhhh XO serahkan kepada pembaca-pembaca semua untuk mengkritik. Silakan.

Sumber : borakkosong

6 comments:

Mar said...

mmg sgt unik kasut2 nih

_aLiaHwaFa_ said...

aku lebih rela pakai kasut bata dari kasut2 nih. haha

ada mokhtar said...

melampau betul design nye.. hehehe.. terseksa ada la kan..

aye-na said...

yg 1st n last tu baik xyah pkai kasut..xde maknanya..hehe..mcm sakit kaki je pakai kasut2 ni..huhu

Pangkah Bulat said...

Mar - yup mmg unik. XO pun kagum. nak beli wat set hantaran

_aLiaHwaFa_ - Yaa XO pun lebih rela pakai kasut PALAS JAZZ tu..lg slesa

ada mokhtar - hahah tau xpe. Org kata nak cantik mmg lah kne rasa sakit skit..

aye-na - hahaha yang last tu XO pun blh reka. amek paku pastu belitkan je dgn benang. dah siap.

hanya orang2 seni je phm design2 mcm nie. :-)

forbidden said...

cucuk tang sane cucuk tang sini.... kalo berat sgt...xtembus ke nnti...ish ish