Follow us please..

Wednesday, December 15, 2010

BATU CINCIN AJAIB

Telah sekian lama XO mencari benda ajaib seperti ini akhirnya jumpa di laman web www.alamghaib.com. XO juga mengemar batu cincin ini. Koleksi barang-barangnya menarik minat sesiapa yang melihatnya. Kepada peminat koleksi ajaib boleh melayari laman web yang tertera di atas. Antara jenis-jenis batu cincin tersebut adalah:

Batu Puteri Ganang Putih

Kegunaan batu ini untuk merawat perangai kanak-kanak yang nakal serta boleh di jadikan minyak pengasih.

Batu Puteri Kasih
Kegunaan batu ini untuk kecantikan dan ditakuti bagi sesiapa yang memakainya. Ia juga boleh di gunakan untuk mencari rezeki.
Batu Gua Kaf
Kegunaan batu ini untuk pelindung diri dari sihir serta untuk mencari rezeki.                                    
Batu Bintang
Kegunaan batu ini untuk pelindung yang sangat kukuh serta mampu membaca hati manusia. Ia juga boleh menghindarkan diri dari terkena musibah yang di khianati.
Batu Tok Aki
Kegunaan batu ini untuk kewibawaan yang di geruni serta boleh dibuat ilmu penunduk. Ia juga boleh menjadi penawar untuk bisa.
Batu Kilat Angin
Batu ini sesuai untuk perniagaan dan kelancaran rezeki. Ia juga boleh menyembuhkan penyakit kulit serta menjadi pelindung dari buatan orang.
Batu Geliga Katak

Kegunaan batu ini untuk mempermudahkan urusan kerja seseorang. Ia juga boleh dijadikan pelindung dari di sihir.

Walaupun batu-batu ini semuanya ajaib, tetapi tak semestinya kita perlu bergantung padanya semata-mata. hanya Allah maha pengubat dan penyembuh.

Sumber : www.alamghaib.com

No comments: