Follow us please..

Sunday, January 30, 2011

MANGSA SIMBAH ASID DI CAMBODIA

Sokreun Mean, 36 tahun. Seorang janda 3 orang anak yang tinggal di Phnom Penh, Cambodia. Beliau telah diserang oleh suaminya kerana telah bercerai dengannya (cemburu). Bekas suaminya menyimbah asid ke mukanya sehingga beliau buta dan keseluruhan mukanya musnah. Kini beliau dirawat oleh Cambodian Acid Survivors Charity (CASC). Jom layan!!!











Sumber: zimbio

5 comments:

Alif Arham said...

Kesian weyh kat mangsa2 asid ni..kat malaysia pon dah jadi trend dah simbah2 asid ni..kejam la..

myhardday said...

kesian sangat..T.T..Manusia zaman sekarang semakin kejam~~

chiasmata said...

Ish , kesiannya . Seram pon ad gak . Hehe

Ain Rosmi said...

Seram kot! Tapi kesian jugak..

ekal said...

waduh, tergamak lelaki tu buat macam ni, tengok gambar foto dia cantik juga, patutlah laki tu buat macam tu, supaya tak de orang nak kat exwife dia.