Follow us please..

Thursday, December 23, 2010

18SX! WANITA SASA

Biasa XO lihat lelaki sahaja yang sibuk-sibuk hendak bina badan. Rupa-rupanya, wanita pun ada hati juga hendak jadi sasa. Haih, takut XO tengok mereka. Sekali mereka sepit kepala XO pakai ketiak mereka, kemek tempurung kepala XO. Kalau macam inilah gayanya, tak adalah kaum suami pasang niat hendak tambah kuota. Jom layan!!!











6 comments:

Miecyber said...

Ngerinyer...

Amaran hujan peringkat merah di Johor

Eiymah Fahimah said...

eii..buruk

Rie said...

betul2 ke edit ek?
gile laaa

Piweet said...

erkkk bnyak sngat muscle pu buruk la...tkut tngok pompuan mcm ni...haha

pRiNCe said...

haha..nice share..nk pinjm boleh/hehe

[ Wajib Bace ] Jenis - jenis Jodoh Yang Wujud
Lawak Paling Bodoh Di Dunia

Anonymous said...

gambar ni telah diedit..badan wanita2 tersebut memang sasa tapi takde la sampai macam tu..ahli bina badan lelaki pun tak macam ni..