Follow us please..

Monday, December 20, 2010

18SG! ROTI MANUSIA

Pernahkah anda melihat makanan seperti yang XO akan lampirkan sebentar lagi. Bayangkan apabila anda dihidangkan dengan makanan seperti di dalam gambar…amat mengerikan. Akan tetapi, makanan ini memanglah sedap cuma luarannya sahaja yang menakutkan. Roti ini telah di reka oleh seorang pakar membuat roti bernama Kittiwat Unarrom yang berasal dari Thailand. Sekiranya anda berminat untuk mencubanya bolehlah menempahnya melalui internet. 

Ini bukan tubuh badan sebenar.
Kittiwat sedang mengukir wajah manusia pada roti yang telah siap di bakar.

Inilah hasil dari ukiran yang telah siap dibuat olehnya
Antara anggota-anggota lain yang di buat.
Anggota badan yang lain.
Budak ini makan dengan enaknya.
Macam mana? Anda berminat untuk mencubanya..Harga setiap bungkusan RM 500 satu set anggota badan. Mahal tetapi sedap...berani cuba?

9 comments:

Puteri Zaza said...

wa nak muntah neh..wek

Ayik said...

mengerikan............tak nak makan yg macem tu.............

leyzajamil said...

takpela..sy tak makan pun xpe.

Cik Rimau said...

xde selera aih nak makan klau cenggitu rupenye.. hak3

Miziey said...

sedap? u pernah try ek?
per2 pun ttp xnak mkn roti tuh.. hilang selera~ ahahahaha..
:D

cik zaza said...

tak sanggup nak makan.macam scary pun ada jugak.

einz miszmessy said...

peh confirm muntah~

Ai Nelang said...

encik yang post benda ni dah makan ke??

Adean said...

klau ak makan mende ni...muntah la...jawabnye