Follow us please..

Thursday, December 23, 2010

PASANGAN HIDUP YANG PELIK

XO ingin memaparkan gambar-gambar yang benar berlaku di bumi kita ini untuk tatapan anda. Semoga kejadian seperti ini tidak berlaku di antara kita. Pasangan hidup yang pelik... Kenapa ianya terjadi? Adakah ia di sebabkan oleh masalah peribadi? Ataupun  sifat semulajadinya? Sama-samalah kita renungkan…

Caligula menganggap kuda sebagai isterinya dan tidak akan makan malam tanpa kehadiran isterinya (kuda betina) 
Jun2009, Dauveed melakukan upacara pernikahan dengan patung yang bernama Clara
Nejdet Boyanay berasal dari Turki mengaku pada tahun1975 didatangi makhluk asing ketika tidur.mereka membuat perhubungan seks. Keesokan harinya mereka bernikah.
Carl Tanzler yang berasal dari Jerman, seringkali mencuri mayat di tanah perkuburan hanya untuk menemaninya berbual dan minum kopi.
Selvakumar terpaksa menikahi seekor anjing setelah dia menderita lumpuh tangan dan kaki akibat dari menyeksa  2 ekor anjing sehingga mati. Satu-satunya jalan untuk mengubati penyakitnya, dia terpaksa menikahi anjing.
Jharkand, India Timur terdapat pernikahan antara gadis ( Mhunda danda Villager ) dengan seekor anjing
Pada 2005, Kenneth Pinyan mati akibat melakukan hubungan seks dengan kuda
John Deaves, melakukan hubungan tanpa paksa dengan anaknya, Jenny 31 tahun dan melahirkan seorang anak perempuan Celeste.
Erica, wanita yang jatuh cinta dengan Tembok Berlin semasa berumur 7 tahun. Pada 1961, Tembok Berlin runtuh membuatkan perempuan ini hampir bunuh diri akibat tertekan. Setelah melakukan terapi psikologi selama       setahun Eija telah menemui kekasih barunya ( Sebuah dinding taman berhampiran rumahnya ) 
Liu Ye, 42 tahun, berasal dari Zhuhai, China amat mencintai dirinya sendiri sehingga sanggup mengadakan pernikahan tradisional serta memanggil lebih dari 100 tetamu undangan. Dia meletakkan gambar dirinya yang sedang berpakaian pengantin perempuan bagi memberitahu bahawa dia mencintai dirinya.
Lee Jingyu, 28 tahun, berasal dari Korea memberanikan diri bantal "dakimakura" kesayangannya yang di letakkan wajah
 karakter anime (Fate Testarossa)

3 comments:

optionshift3 said...

pelik sungguh...manusia akhir zaman..

Zazachan said...

pelik boleh ada hati dgn binatang.

Si GaDis BenTo said...

memang pelik.. sangat...