Follow us please..

Saturday, December 18, 2010

ANAK CRISTIANO RONALDO




Siapa tidak kenal Cristiano Ronaldo, bintang bola sepak antarabangsa. XO mendengar cerita Cristiano Ronaldo sudah menjadi seorang ayah. Waaahhhhh tidak ada mendengar cerita tentang perkhawinannya, tau-tau sudah mendapat anak. Hebat Cristiano Ronaldo ini. Bagaimana dia mendapat anak walaupun belum berkahwin? Haaaaaa ini yang XO hendak ceritakan.

Rupa-rupanya Cristiano Ronaldo membayar kepada seorang ibu tumpang untuk mengandungkan anaknya dengan harga £150 juta (RM730.3 juta). Waaahhhh mahal harga anaknya itu. Kan membazir namanya. XO nasihatkan lain kali buat lah majlis perkhawinan secara formal. Modalnya tidak sampai RM730.3 juta pun.   

Ini adalah gambar anak Cristiano Ronaldo.



Waaaahhhhh comelnya Cristiano Ronaldo Jr. ini. Inilah satu-satunya wajah pewaris kepada kekayaan pemain bola sepak yang berumur 25 tahun. Siapakah ibu kepada anak ini? XO mendapat tahu ibunya adalah seorang pelayan restoran. Kejadiannya bermula ketika Ronaldo ingin menemui Paris Hilton pada musim panas 2009 lalu. Ronaldo mendatangi sebuah restoran dan secara tidak langsung tertarik ketika melihat seorang pelayan wanita cantik sedang sibuk melayani pengunjung.

Tanpa berfikir panjang, Ronaldo kemudian bergegas mendatangi pelayan wanita itu dan langsung mengajaknya bercintaRonaldo melihat wanita itu dan berkata, ''Aku, kamu, bercinta'', kata Ronaldo kepada pelayan restoran tersebut.


Pelayan itu tidak faham dengan apa yang dikatakan Ronaldo dan kemudian dia berkata, ''Apa?''. Dia benar-benar tidak tahu dengan maksud perkataan Ronaldo.

Karana meja kelab ketika itu basah, Ronaldo menggambarkan bentuk hati dengan jarinya pada meja itu. Lalu dia berkata, 'Aku, kamu, ciuman'.


Itulah helah Ronaldo. Dia berpura-pura tidak pandai berbahasa Inggris. Itu adalah hubungan satu malam dan Ronaldo berjanji tidak akan pernah berjumpanya lagi. Tidak disangka-sangka, pelayan itu ternyata mengandungkan anak Ronaldo. Ia lalu berusaha mencari bintang Real Madrid itu melalui agennya, Jorge Mendes. Ronaldo awalnya tidak percaya, karena itulah ia meminta dilakukan ujian DNA. Hasil ujian menunjukkan bayi yang dikandung pelayan itu benar-benar anak Ronaldo. "Dia diberi tahu ketika tengah beraksi di Piala Dunia 2010", kata teman Ronaldo.


Setelah melakukan pembicaraan dengan keluarganya, akhirnya diputuskan bahawa Ronaldo akan mengurus dan membesarkan Cristiano Jr seorang diri. Ronaldo juga memberi £150 juta (RM730.3 juta) kepada pelayan atau ibu Ronaldo Jr. Hebat sungguh Ronaldo ini. XO yang nak khawin pun masih tercungap-cungap mencari duit, dia senang-senang membeli anak. Yang XO pelik, beli anak mampu. Tapi untuk khawin tidak mampu lagi. XO nasihatkan kepada Ronaldo bukak lah pusat menjaga anak-anak yatim. Ada faedahnya. 

Sumber : paapaada , tribunnews

No comments: